=14pxNieuwe trainingsweekenden Boeddhistische PsychologieView this email in your browser=14pxGeïnspireerd door het boeddhisme en Mindfulness ontwerpen en maken wij cadeaus. Wij  organiseren ook trainingsweekenden Boeddhistische Psychologie. Deze keer staan niet de producten van DanaPresent centraal, maar  Boeddhistische Psychologie.

  • =18pxBoeddhistische Psychologie

  • =18pxTrainingsweekenden

  • =18pxBoeken van Caroline Brazier

  • =18pxMaak kans op een mala-armbandje

  • =18pxDe winnaar van de set wenskaarten is ……

  • =18pxKorting op de cadeaus van DanaPresent

=18pxBoeddhistische Psychologie

Boeddhistische psychologie geeft inzicht in hoe de mens de wereld ervaart en zijn eigen realiteit creëert. Zij verschilt van Westerse Psychologie in de wijze van benaderen van psychische problematiek. In de Boeddhistische Psychologie wordt meer aangemoedigd om de realiteit van de ander erbij te betrekken. Op deze wijze kan het gericht zijn op enkel eigen beleving doorbroken worden, waardoor er ruimte komt voor een positieve naar buiten gerichte houding. Dit kan helend werken en het inzicht vergroten hoe we ons kunnen verhouden tot de ander en onze omgeving in relatie met onszelf.

=18pxTrainingsweekenden

Caroline Brazier komt in het Najaar 2017 en Voorjaar 2018 weer naar Nederland om de trainingsweekenden te begeleiden. De data zijn:

28 & 29 Oktober 2017 en  24 & 25 Maart 2018

De trainingsweekenden zijn voor ieder die belangstelling heeft voor Boeddhistische Psychologie en begeleiding geeft aan mensen in de een of andere vorm zoals bijvoorbeeld coaching, begeleiden van meditatiegroepen en geven mindfulnesstrainingen. In de trainingsweekenden leer je op praktische wijze boeddhistische psychologie verkennen, ervaren en toepassen.

Het thema op 28 & 29 Oktober is:

Mindful Therapy, Therapeutic Mindfulness 

Het thema op 25 & 25 Maart is:

=12ptDukkha, Trauma and Distress  

Uitgebreidere inhoudelijke en praktische informatie over de weekenden vind je op de website van DanaPresent. Je kan je daar ook alvast aanmelden.

Klik op onderstaande afbeelding:

De prijs per weekend is met 10 euro verhoogd. Ik hoop dat de prijs voor jou geen belemmering is om te komen. Neem anders contact met mij op en vraag naar de mogelijkheden: info@danapresent.com?subject=Trainingsweekenden%20boeddhistische%20psychologieVoor alle andere vragen over de trainingsweekenden kan je natuurlijk ook contact met mij opnemen.

Let op: de korting bij inschrijving voor beide weekenden is 50,00 euro.

=18pxBoeken van Caroline Brazier

Caroline Brazier is een zeer ervaren en inspirerende docent. Zij is boeddhist, en ruim 20 jaar therapeut, trainer en docent en course leader van Tariki Trust, een gecertificeerd boeddhistisch opleidingsinstituut in Engeland www.buddhistpsychology.info. Ook is zij auteur van talrijke boeken over boeddhisme en boeddhistische psychologie en Eco-Therapy. Een beperkt aantal boeken van Caroline Brazier zijn via mij met korting te bestellen. Ze kosten slechts 10 euro per stuk + de verzendkosten. OP= OP ! Bestellen kan alleen via de mail info@danapresent.com?subject=Boek%20Caroline%20Brazier 

Al haar boeken zijn voor de reguliere prijs te bestellen via Amazon of Bol.com en de boekhandel. (ik raad je aan via Amazon in Duitsland te bestellen.De portokosten zijn dan lager).

=18pxMaak kans op een mala-armbandje 

In April maak je kans op een DanaPresentje. Dit keer geef ik twee mala-armbandjes (voor smalle pols) cadeau t.w.v. 9,95 euro per stuk.

Je doet automatisch mee, je hoeft er niets voor te doen. De kleinste notaris zal mij met veel plezier helpen bij het bepalen aan wie ik de mala-armbandjes ga geven. Ik neem begin Mei contact op met de winnaars.

=18pxDe winnaar van de set wenskaarten is:

De kleinste notaris heeft nummer 98 van de lijst getrokken. Dit is het nummer van Sacha Hubert. Zij krijgt de 6 wenskaarten met de wenssteentjes/edelsteentjes. Volgende week stuur ik de set wenskaarten op.

=18px10% korting op de cadeaus van DanaPresent

Je krijgt als lezer van DanaPresentPost in April 10% korting op bijna alle producten in de webshop (uitgezonderd zijn: afgeprijsde producten, trainingsweekenden, boeken)

De kortingscode voor jou is OCA2017 Vul deze code in aan het eind van je bestelling.

=18pxWelkom op onze Facebookpagina !

Klik op onderstaande afbeelding

=12pt 

 FacebookWebsite Copyright © 2017 DanaPresent, the Art of Giving, All rights reserved. 

Je ontvangt deze mail van DanaPresentPost omdat je je via de webshop of via onze Facebookpagina hebt aangemeld. 

Our mailing address is: DanaPresent, the Art of Givingds. Pasmastraat 18Bunnik, Utrecht 3981 CXNetherlands