Tribal Earth Life Style

De schoonheid van de inheemse culturen is dat zij zich niet baseren op mensen die beter of slechter zijn dan zijzelf. Iedereen en alles is wat het is.

De tribal en mystieke voorwerpen en producten zijn vaak door de eeuwen heen van generatie op generatie door gegeven. Om gekoesterd te worden, te inspireren en om te delen.

Aardemagie is dan ook meer dan een winkel of webshop, het is een manier van leven.

Een mix van culturen en tradities die goed passen in de lifestyle van nu.

Aardemagie heeft een zeer grote collectie voorwerpen en producten vanuit alle windstreken en elk met een eigen verhaal en gemaakt met veel liefde en passie.

Geen vast omlijnde en maatschappelijke verwachte voorwerpen of producten maar alles vrij van geest en spirit.

Meer info over Tribal Earth Life Style

Sjamanen Drums

Wij zijn zeer verheugd dat wij onze sjamanen/zweethut trommels weer kunnen leveren. Deze drums zijn speciaal getuned zodat ze altijd een goede sound hebben en juist daarom ook zeer geliefd bij Tribal bands. De sjamanen drums zijn zowel leverbaar in Batic als onbeschilderd, dus met de mogelijkheid om deze zelf te beschilderen of juist niet. Wij kunnen deze drums weer leveren in de maten (30,36,41,46,51) en allemaal inclusief een klopper en draaghoes.

Meer info over Aardemagie

BFL STYLE; Our Tribal jewels

BFL STYLE Is onze eigen lijn unieke en handgemaakte tribal sieraden. Alle sieraden uit deze lijn zijn gemaakt van natuurlijke producten, die op een verantwoorde manier zijn verkregen zoals het olijfhout uit Spanje. De sieraden worden in samenwerking met een bevriende kunstenaar ontworpen en vervolgens door een kleine ambachtsfamilie op Bali gemaakt. Door deze samenwerking hebben wij kunst en eerlijke handel op een mooie manier kunnen combineren.

De sieraden zijn gebaseerd op o.a. de Maori stijl maar aangepast aan onze wensen en ideeën. Onze lijn oorbellen zijn “No Stretched” wat betekend dat iedereen met gaatjes deze oorbellen kan dragen zonder de oren te stretchen (oprekken). Wat bij de oorspronkelijke Maori sieraden wel het geval is.

Meer informatie over BFL STYLE

Bags of Nature

Aardemagie heeft ook een bijzondere collectie schoudertassen in het assortiment. Deze Bags of Nature zijn met de met de hand gewassen en gemaakt van natuurlijke volrundleer. De serie tassen worden volgens een oud proces vervaardigd. Het leer wordt eerst met de hand gewaxt (gewreven), vervolgens op een natuurlijke manier gewassen en vervolgens wordt het ruwe product in een trommel geroffel (ruige) waardoor het leer zijn definitieve kleur en onderscheidende natuurlijke uitstraling krijgt. Alleen bij de eindmontage worden voering en metalen onderdelen verwerkt. Elke tas wordt met de handgemaakt en dus “uniek”

De gehele collectie van Bags of Nature zowel zowel voor hem als haar.

Meer informatie over de Bags of Nature

“Stenen” spreken op 30 augustus 2014

Aardemagie heeft naast de winkel ook een bijzondere meditatie en ceremonie ruimte. Deze stellen wij soms gratis beschikbaar aan “Vrienden van Aardemagie” om dieper in te gaan op onderwerpen of voorwerpen die aansluiten bij de visie van Aardemagie.

Stenen

Stenen, mineralen en kristallen hebben door de eeuwen heen altijd een grote aantrekkingskracht gehad op mensen. Aan de ene kant is er natuurlijk de waarde van stenen die het bezitten van (edel)stenen aantrekkelijk maakt. Daarnaast hebben de kleuren van stenen altijd tot onze verbeelding gesproken en de sprekende kleuren van stenen worden dan prachtige versiering als sieraad.

"Al mijn hele leven wordt ik aangetrokken door stenen. Als kind al pakte verzamelde ik stenen en uiteindelijk heb ik van het werken met stenen mijn beroep gemaakt. Als edelsmid creëer ik mijn eigen lijn van sieraden; en in bijna ieder sieraad staat een edelsteen centraal.

Ik heb gemerkt dat juist wanneer een steen je heel erg aanspreekt, die steen je iets te vertellen heeft. Dat kan een simpele boodschap zijn, of dat de steen je op dat moment kan helpen met die dingen die spelen in je leven. Een korte reading reading kan dan inzicht geven."

Anne Claire Venemans

www.taliswoman.me

Anne Claire zal op 30 augustus bij Aardemagie aanwezig zijn om u meer inzicht te geven in die steen die u aanspreekt en/of uw vragen met betrekking tot bepaalde stenen te beantwoorden. Eventueel is het ook mogelijk om een kleine reading te volgen. Toegang is altijd gratis.

AARDEMAGIE

Aardemagie is meer dan een fysieke winkel (ruim 140m2) en een webshop, het is een plek van ZIJN.

Een plek waar men zich vrij kan voelen, genieten van de energie, luisteren naar de muziek, proeven van onze eigen EKO thee en de mystieke voorwerpen van Aardemagie kan bewonderen die goed passen in de lifestyle van NU.

Adres: Wakkerendijk 38, 3755 DC Eemnes

Telefoon: 06-21663667

Email: info@aardemagie.nl

Openingstijden: Elke zaterdag van 11.00 tot 15.00 (ook eventueel op afspraak)

Parkeren: Is gratis (50 meter verderop t.h.v restaurant Wakker)

“LIKE & SHARE” onze pagina op facebook en maak elke maand kans op een product uit onze nieuwbrief

Bezoek ons ook eens op; FACEBOOK - TWITTER - YOUTUBE - WEBSHOP - SITE